Viini virallisesti nyt elämän neste
Tietenkin me kaikki tiesimme, että viini on
elämän neste, että tarunomainen nestettä, joka naukkailla evey yhdelle päivälle. On kuormien terveyden tutkimus hyödyt punaviiniä, lähinnä nyt osoittautunut työn resveratrol jota tavataan iholla, rypäleiden. En ole asiantuntija, mutta minulla on viini tutkinnon ja on tutkittu ominaisuuksia rypäleiden perusteellisesti, ja olen aina wonderd miksi valkoviiniä ei koskaan induldged kuin yhtä terveellinen vaihtoehto, koska se sisältää resveratol.
Nyt näyttää siltä, että tutkijoiden yliopistossa Connecticutissa USA: ssa on gound että valkoviini tarjoaa myös joitakin näistä terveys etuja, kuten paremman suojan vastaan sydänkohtaukseen.
Vaikka nämä tutkimukset ovat enemmän kuin todennäköisesti ole täysin vakuuttavia, se lupaa hyvää maailmanlaajuista viiniä koko teollisuutta. Koska esitän elantonsa viiniä ja myös kuluttaa runsaat määrät, tällainen uutinen on varmasti tervetullut, ja vain osoittaa, mitä me tiesi koko ajan. Viini on ehdottomasti Elixir of Life.
























Jätä vastaus